У першому читанні Верховна Рада України ухвалила законопроєкт № 5094 щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами. «ЗА» — 334 голоси!
Заплановано створити публічні електронні реєстри рекламних конструкцій. А рекламні носії міститимуть QR-коди з відомостями про власника та відповідальних осіб.
Який позитив законопроєкту?
- встановлює критерії і вимоги щодо ідентифікації реклами;
- визначає вимоги щодо розміщення соціальної реклами;
- розширює перелік вимог і обмежень щодо розміщення зовнішньої реклами;
- врегульовує порядок розміщення реклами на транспортних засобах тощо.
- встановлює єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільних процедур та видавання/відмови у видаванні дозволів на розміщення зовнішньої реклами тощо.
Kommentare