80 % окупованих територій Донбасу охопить мовленням український телеканал, який працюватиме на базі каналу UATV. На це у Держбюджеті-2020 закладено 440 млн грн. Телеканал планують запустити упродовж трьох місяців. Про це ЗМІ розповів міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський.
Коментуючи таку заяву міністра під час ток-шоу «Важlive» на телеканалі «Наш», політики солідарні у думці: щодо освоєння коштів на запуск та роботу каналу повинен бути строгий контроль. У той же час потрібно працювати над розробкою інших моделей донесення інформації про українські цінності на нинішніх окупованих територіях.
«Не лише український мовник повинен бути на Сході, а й треба шукати інші способи донести українське слово, показати, що відбувається в Україні», – таку позицію в ефірі телеканалу «Наш» висловила народний депутат України Ірина Констанкевич.
На думку нардепа, особливості регіонального розвитку українських територій в контексті державної культурної політики потрібно було враховувати значно раніше.
Ірина Констанкевич зазначила, що у Держбюджеті-2020 передбачені кошти на різноманітні програми культурного, мистецького, інформаційного характеру, які спрямовані на відновлення гуманітарної та соціальної комунікації з українцями, які мешкають на окупованих територіях. Один з нових проєктів, які втілюватимуть за державні гроші, – «Зшивання країни – проєкт мобільності серед школярів». Серед його цілей – руйнування стереотипів про жителів різних регіонів України, оскільки 60 % українців, зокрема і школярів, ніколи не виїжджали за межі своєї області.
«На перший погляд здається, що суми на ці програми значні. Але якщо проаналізувати, чи великі ці кошти у порівнянні з тим, що потрібно, то це невеликі суми», – додала парламентар.
Народний депутат також наголосила, що нині парламентський комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики, де Ірина Констанкевич – перший заступник голови, працює над розробкою нового законопроєкту щодо медіа.
«Звертаюся до експертів, журналістів і запрошую їх до обговорення цього законопроєкту. Спільно ми зможемо напрацювати документи, які регулюватимуть питання різних медіа належним чином», – зауважила нардеп.
Довідково. За даними дослідження «Довіра до ЗМІ, вплив російської пропаганди, медіаграмотність», яке провели ГО «Детектор медіа» та Київський міжнародний інститут соціології навесні цього року, для 74 % українців основне джерело отримання інформації – національні телеканали, для 27,5 % – інтернет-ЗМІ, для 23 % – соціальні мережі.
Читайте новини на нашій сторінці у Facebook
Comments